Aysuu06 ipekveatlas benimde yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek allahım öyle oluyorum Kİ hep aynı durumdayız peki bunlar doğum. Belirtisi mi 🤨
ipekveatlas Elanurgvn61 bunu ben yazmısım gibi okudum🥲🥲 doğurursan haber et de bileyim ben de doğururum belki😂
Elanurgvn61 ipekveatlas Valla canım daha yeni acilen geliyorum. Bunu yazdım yarim saat sonra hastaneye gittim. Çok sancim vardı birde 10 dakikada 3 kere geldi Çok korktum alttan açıklığa baktılar açıklık yok biraz sancim çıktı ama fazla değil dedi idrar testi verdim enfeksiyondqn dolayi olabilir dediler şimdi geldim eve pazartesi doktor randevum var bakalım inşallah bir şey yoktur 🙃 Oglusum bize anlık kriz yaşattı saolsun 😊🤲🏻
Ayselosman ipekveatlas genelde hep sag tarafima toplanior bebek karnimi biraz oksayip onu sevince yada alttan uste kaldirinca duzelior benim35/1 deyim cok Zor gunler geciriorum bugun isal oldum 10 dk ya bir iki damla cis icin tuvalete gider oldumve yanior yanior dayanamiom ve sanki rahime canli canli dikis atiolar gibi agrim oluo oyle bir sanci batma oluoki cooook korkuorum
Sibel_l3 ipekveatlas 33+1, gün içinde sürekli benimde karnım sertleşiyor adet sancısı gibi ağrılarım oluyor, bende ishalim oda ağrı yapıyor ,😂 hayırlısı ile sağ salim kavussaydik
seon90 ipekveatlas evet kuzum canımı acıtıyor baya.oğluma hamileyken çyle değildiok sakindi ama kızçe maşallah sanki kick box yapıo😂😂
Elanurgvn61 ipekveatlas Saol canım benim Allah razı olsun Rabbım sag saglim kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲🏻💙
HGulsah Merveb46 Gittim plesenta asagıda olduğu için çok normal yoğun kanama olursa kendın gelmeye çalışma ambulansı ara dedıler
Yesimmm12 ipekveatlas sancı o canım ağrı oluyomu karnım sertlesince benim öle dağ dağ sancılarım çıktı erken doğum riskim var 35 . Haftada öğrendim şuan sadece yatıyorum
ipekveatlas Yesimmm12 ay bilmiyorum ki canım gerçekten kasıldığı an ağrım oluyo evet ama kısa sürüyo senin ne kadar sürüyodu mesela karnının kasılması salı gününe randevu bulabildim gidicem insallah