Meraba kızlar ben 33+5 haftalığım ilk gün oruç tutsam mı diye düşünüyorum fakat cok aşırı kararsızım son aylarım olduğu için birde şekerim yüksek cıktı ve mide yanmam inanılmaz derecede var ama herangi bir hap kullanmıyorum öncesinde flan tutan varmı yada bu konu hakkında bir bilgisi fikri olan söyleyebilir mi🥰