Bende doğum hikayemi yazmak istedim ikinci gebeliğim öncelikle Allah olmayanlara nasip etsin İnşallah 39+2 günlükken pazar günü sabah 8 de baktım yatakta eşofmanim ıslanmış korktum dedim galiba tış yapmışım ayaga kalktim hala gidiyor eşime dedim suyum gidiyor gitim kıyafet deyistirdim evde baya dolandım işimi yaptım kahvaltı hazırladım ablam doğum için gelmişti yanıma.dedim suyum geliyor o benden daha çok heycanlandi duşa girdim saat 12 oldu hala bisim yok sadece su sızlıyor gidiyor hastanaeye gitim eşimle devlet hastanesine gitim orda bi hemşire morelimi bozdu dedi neye buraya geldi muane için özele gidiyorsun orda doğumu yapsaydın hiç umursamadım kime ne kimseyi ilgilendirmez nerde yapıyorsam ebe muane eti acilmam 4 olmuştu yatış yapıldı saat 1 buçuk oldu odaya geldim uzandım bir dhaa muane Etiler bende uyudum saat 3 oldu bı kadının çığlık sesiyle uyandım baktım doğum yapıyor. Korktum ağladım ben sonra .eve bir daha muane eti 5 olmuş dedi suni sancı taktı ilk 1 sata bisim.yoktu sonr ayavaştan sancım başladım tam 6 doğum yaptım 3 buçuk saate doğum yaptım dikişlerim var şuan tam 14 günlük olduk adını Eymen koyduk 🧿