Senaras0604 Mervecntr 3. Aydan sonra bazı doktorlar boyamakta sakınca görmüyor ama yine de bence kendi doktorunuza danışın
nurcan_26g Mervecntr benim doktorum izin verdi hatta saçının derisinden bebeğe nasıl geçecek acaba diye güldü bide iki dokrora gidiyorum . Bide sadece açık alanda boya dedilee 4.ayda boyadım şimdi 35.haftadayim haftaya tekrar boyucam asirii beyazladm