Deletedmom_1 Kızlar bu haftaya kadar ne ağrı ne sancı hissetmedim ya sanki doğracak olan ben değilim hiçbirşekilde yalancı sancı vs hissetmiyorum sadece çatı kemiğim arada ağrıyor okadar bendemi var anormallik heralde 41-42 haftaları görücem gibi 😂
ecmell10 Deletedmom_1 bende aynı durumdaydım son ana kadar işimi gücümü hep kendim yapıyordum rahatlıkla ta ki 37+1’de aniden suyum patlayana dek 😅
mercimeginannesiiii Deletedmom_1 Ayy 36+2 olduk ama adet sancısı gibi sancılarım oluyor her gün. Bu hafta başladı öncesinde yoktu. Acaba doğumun daha erken Ya da daha geç olmasını etkiliyor mu yalancı sancılar? 39+1 e gün verdi doktor erken gelmez dedi 🙊
Gny18 Deletedmom_1 bende aynı sizin gibiydim goren diyordu sen nasil gebesin at gibisin diye 😂 38+4 gordum sancılarım başladı. Saglikla gelsin yavrunuz o gelecegi zamani bilir endise etmeyin.
Merve34kacag Deletedmom_1 42 hafta bitti ne ağrım vardi ne sancim acile kahkahayla girdim. Suni ile doğurdum. Nisan bile gelmemisti
poyrazinannesi1 Ben de 37+4 hiç sancı kasılma yok, henüz doğum kanalına girmemiş bebek. Sadece pelvis kemiğim ağrıyor.
ecmell10 Deletedmom_1 apar topar hastaneye koştuk çünkü suyumun nerdeyse tamamı boşalmıştı. Bazı sebepler dolayısıyla da zorunlu sezaryene aldılar şimdi 2 aylık oldu bile kızım 😄
Merve34kacag Deletedmom_1 ay son iki hafta çok ağırdı. Kızım da 1 hafta küvezde kalacakmış. Resmen gebelik 10 ay oldu benim
Aslvrl Deletedmom_1 ben 36. Haftadayım sağ kaşığımda çok ağrı oluyor ve karnım sertleşiyor nts de de sancım çıktı iki kez 🙇♀️🥺