Sedaa06_ Bursaspor16 bazlama yumurta kahvaltılık evde ne varsa bide eşim muz ve hurma tüketir mutlaka sahurda. Tok tutuyormuş 😁
Kizilkafaa Bursaspor16 yumurta haşladım yanına reçel helva bal tereyağ Allah ne verdiyse işte kociş yiyo napak 😂😂
Gny18 Eşim tek tutacak iştahı olsun diye bende yiyecegim onla beraber. Tek başına bişey yemeyi sevmez. Kahvaltı hazırlayacağim birazdan ona. Hayırlı bol bereketli Ramazanlar diliyorum hepimize.