ElfErk yok ekstra birşey kullanmıyorum. Tahriş olmuyor.
Ben Gillette mach 3 kullanıyorum.Sanırım jilet bıçağının markasıyla alakalı çünkü başka bir marka kullandığımda çok fazla tahriş oldu. Tekrar bu markaya döndüğümde geçti. Biraz pahalı fakat içinde 3 adet başlık var ve baya uzun süre gidiyor. Oyuzden verdiğiniz paraya değiyor.