Deletedmom547899 anneyim96 benim kadin doğum doktorum yazmisti kullandım hatta biraz.Sonra memlekette sağlık ocağına gittim bunu kim verdi bu ilaç sersemletir seni dedi prilam verdi.Harbidende bende acayip uyku yapıyordu
anneyim96 Mikmikbuk doktorum yazdı tabiki prilam dr kullanıyordum hiç fayda etmiyor sürekli kusuyorum
Sdakyasda anneyim96 canım ben gebeliğimin 7.haftasından beri içiyorum mide bulantımı hafifletiyor. Bana iyi gelen tek mide bulantısı hapı. Çok şükür zararını görmedim zaten 2 doktorum ve sağlık ocağındaki ebe önerdiği için içim rahatladı ☺️
mercimeginannesiiii anneyim96 Gebeliğimin başında bu hapı yazmıştı doktor. Ama bana iyi gelmedi bu hapı içince kusuyordum ama prilam içince kusmuyordum. Dozu da yüksek prilam 10 mg. 36+2 oldum hala içiyorum içmesem kusuyorum.