begumge yaaa☹️ Bende en son Temmuz sonunda ağda oldum sonra çıkınca toz ile aldım geçen hafta az çıkarsa daha acı çekerim diye düşündüm normalde her ay düzenli giderdim ilk defa gitmedim geçen ay agdaya toz ile aldım ama haftaya en geç gidip yapacam acısa da dayanmak zorundayız çünkü dogumdan sonra tuyler çıkarsa ne ağda alır ne başka şey hele normal olunca alttan dikişte etkiliyor tabi