-Ozge- canım ben plastik cerrahi hemşiresiydim uzun yıllar, keloid kişinin vücuduna bağlı yaraların keloid şeklinde iyileşiyor ise çok yapacak bir şey yok, kortizon iğneler ilk üç ay içinde azaltıyor dört ay olduğu için doktorun yapmamış normal bu, tekrar açma gibi bir durum söz konusu değil yara açılması da olmaz sadece kabarık iyileşip öyle kalacak :) ikinci doğumda aynı yerden kesip o izi atacak doktorun ve yeni iz için kortizon iğneler ile durdurur keloid oluşumunu malesef başka çözümü yok :( endişe edilecek bir durum yok ama merak etme 🌸