Seda70 Şimdiden hayırlı sahurlar arkadaşlar 🥰 Ayrıntılı ultrason için devlet hastanesinden nasıl randevu almamz gerekiyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?
Deletedmom4565 Seda70 benim 14 ünde ama ben oraya takipli odlugum için sıraya. Göre ilerliyor bir önceki 3 lu taramaydi şimdi detaylı dedi çıkarken gün verdi bir anda gelince nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama gidip danışın bölume ya da arayın sorun
Seda70 Deletedmom4565 Daha demin 182 i yi aradım bu pazartesi yani ayın 4 üne kadın doğum bölümüne randevu oluşturdu sanırım ayrıntılı ultrason diye randevu olusmuyormuş kadın doğuma muayene oluyormussun doktor uygun görürse gebelik haftasını detaylıya yönlendiriyormuş.Bu şekilde mi oluyor onu bilemedim🙁
Deletedmom4565 Seda70 oalbilir canım çünkü dediğim gibi sırasına göre ilerliyor ikili tarama üçlü tara detaylı ultrason şeklinde gidiyor önce muayene olmak lazım bir de 20 haftadan sonra oluyor detaylı acaba 20 misin felan doktor bı bakması lazım demekki
Seda70 Deletedmom4565 Valla ben hafta olarak 23 . Haftadaym canım 20 ile 24 hafta arasında oluyormuş bir şansımı deneyeyim. İnşallah geç kalmamışmdr. İlk oğlumda hiç ayrıntılı ultrason yaptırmadm.Sadece ikili tarama yaptırmıştım. Bunda da nasipte varsa bakılır artık ☺️