Jan91 Aynur47 neden sezaryanla almiyolar, 40 Dan sonra beklemek tehlikeli cogu insan paylasiyor burda bebek kakasini yapiyor ve s.
Aynur47 Jan91 Bilmem ki bugünde gittim sürekli kontrol.altındayım almior pazartesi gidicem ARTIK günü konuscaz dedi
Mrvsmt2502 Aynur47 ediyorum ediyorum 🤲🏻 inşallah kendi sancımız gelir suyumuz gelirde bi avazda doğururuz ☺eşim rüyasında 3 nisanda 4 saatte doğurduğumu görmüş bakalım 😂