Sağolun kızlar bı nebze rahatladım ben hala işlerimi yapmaya devam ediyorum ama tabi bı tık korkuyla yaşıyor insan sanırım iş yaptıktan sonra ekstra oluyo mesela bugün duvarları sildim yine başladı hafif hafif ağrılar dinlenince hafifliyor normale dönüyor