aleyulutas Asla yürüyüş yapamıyorum, 2 dakika yürüyeyim başımın üst kısmında bi sallanma oluyor gözlerim kararıyor bunu yaşayan var mı? Bugün kan tahlili verdim ama daha sonuç çıkmadı. Şuan 22 haftalık hamileyim
aleyulutas ipekveatlas Baktırdım 11-7 normal dediler, bugün tekrar baktırdım 10-6 çıktı yine bi sıkıntı olmadığını söyledi doktor
aleyulutas ipekveatlas hamile olmadan önce çok çok düşüktü 8-4 olduğunu bilirim, bana nasıl ayakta duruyorsun diyorlardı 😅 şuan o yüzden normal dediler sanırım
ipekveatlas aleyulutas a aa herkesin bünyesi farklı oluyo işte, hamilelik hormonlarından insallah bşsey cıkmaz gecmis olsun🥰
Mnk16 Hamile değilken düşük tansiyonuysan 11 sana yüksek canım yüksek tansiyondan da olabilir, bide baZen hamilelikte bayılma hissi olabiliyormuş o haftalarda ondan da olabilir
ilkkalpatisi ne zaman oluyor mesela? sabah uyanınca kahvaltıya beyaz ekmek ve türevleri tatlı şeyler ile başlayıp birden şekerli gıdalara yüklenince oluyor kepekli ekmek ile hafif bir şekilde başlayın bir de öyle deneyin (gebelik şekeri testi yaptım bir sorun çıkmadı bu arada) gün içinde de kan şekerimin düşmesine izin vermiyorum yediğim şey birden şekerimi çıkartabiiyo ve bayılma hissi oluşuyor çok kötü bir his