Kızlaaaarrr ilk doğumu sezaryen olup ikincisini normal doğuran var mı aranızda? Ben ilkini sezaryen yaptım şimdi normal olsun istiyorum ama tabi bilemiyorum da kararsızım napsam şuan 34+5 teyim. Bu şekilde başına gelen varsa ne gibi şeyler yaşadınız?