2.hamilleigim.hic krem kullanmadım.. duş sonrası nirmal nemlendirdim ne varsa.hic çatlağın olmadı…1.de devamlı pahalı kremlerle nemlendirirdim. Ondan zannediyordum catlamamasini.. megerse genetikmis yada bol su icmemdenmis..karnim inanılmaz büyümesine ragmen