Asil_hatun ilacini duzgun kullansin mutlaka,allhin izniyle bisey olmaz insallah.ilk gebeligimde benim de tsh degerim gebelikte surecinde yuksek cikmisti 3 civariydi ilac kullandim normal degerine dusuyor ztn hemen,ama tabi surekli takip ettirsin degeri normale dusuyormu ilac yeterli mi diye