Bugün bebiş doğdu butonu geldi. 34. Haftam bitti. Bu buton için erken değil?
balbebekannesi0 bende aynı haftadayım bende de var
balbebekannesi0 aynı şeyi bende düşünüyorum :)) 35+5 im