Haticekanik canım ben 39 haftacık oldum. Hayla da kabızlık durumu yapıyorum bunu hafifletmek için bol. Bol su ve kaysı yiyorum çok ta iyi geliyro yemediğim zmanalr kabız oluyorum kaysi ve su içtiğim. Zamanda faydasıni görüyorum, ❤️ 😘 inşallah sizde en kısa sürede atlatırsın