aleyulutas Deletedmom622772 bulantınız mı çok oldu? baya değişik bi kilo alıp verme olmuş 😅 ama maşallah bebişin pek umrunda olmamış bu durum alacağı kilosunu almış 🤣🙈 çok şükür daha da alıp tombik olur ben o azmi gördüm
BoNCuK043 aleyulutas sağlıcakla gelsin inşallah tombiş olursa vay halimize benim sütüm çok yağlı oluyor 40 çıktığında 3 veya 4 aylık bebek gibi oluyorlar 🤭
northandmother aleyulutas bugün belli oldu 🥰 oğluşum olacakmış ❤️ darısı tüm bebiş isteyenlerin başına rabbim sağ salim kucağımiza alıp büyütmeyi nasip eylesin 🥰🥰
aleyulutas northandmother ay bir beyefendi daha geliyor 😍 benimde oğluşum olacak inşallah, bizimki 11. Haftada açmış bacaklarını selamladı 🤣🙈 amiinnnn
northandmother aleyulutas benimki de 13 de gösterdi ama doktor kordonla karıştırıyor olabilirz dedi küçük olduğu için bugün gittim maşallah baya baya kendini sergilemiş yatıyordu herşeyiyle belli oldu 🤣🤣
aleyulutas northandmother hahaha çok tatlı ya kurban olurum 🤣🙈 bizimkine kordon dolanmış demeye fırsat bile vermedi
aleyulutas sevval_55 bence kilosu gayet iyi benim 19 haftadayken 260 gramdı ve doktorum önde gittiğini söylemişti 🙈 diğer aya kadar sanırım sizinde olur o kadar çünkü bir haftada bile kilo alıyor bebişlerimiz 😍 maşallah miniğime
northandmother aleyulutas maşallah fındığıma rabbim cümlemizin çocuğunu nazardan kötü gözden korusun ❤️
aleyulutas Seyma-15 yaaa doğuma çok az kalmış kurban olurum 😍🙈 oh miniğim benim ne güzel kilo almış maşallah, Allah rahat doğum nasip etsin sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🐣