Denemek istiyorum çünkü iftar ile sahur arası su içmeyi ve yemek yemeyi meyveyi ihmal etmezsen tut diyenler var. Bebek hırsızdır depodan yer diyorlar. Açıkçası yengem her evladinda tuttu Elhamdülillah hepsi çok iyiler şuan kocaman oldular. Tabi herkesin aynı olacak diye bir kaide yok ama bilemedim rabbim yardım eder diye düşünüyorum