Haziranın sonu temmuzun başı gibi insaAllah doğum olacak. Yenidoğan kıyafeti pek almayacağım. Görümcem yeni doğum yaptı o verecek. Ben genelde 3-6 ay yazlık aldim. Şuana kadar 5 takim var 3-6 aylık. Büyük beden şimdiden almayı düşünmüyorum ( 9 aylık gibi ) sizce ne kadar kıyafet yeterli olur. Kaç takım daha alsam iyi olur .