Espresso edis22 Valla öyle söyledi bende yan etki olmadığı için sevindim yıllar önce kullandığımda kusturmuştu.
Betusscc Aaaa hanımlar ben de gyno ferro kullanıyorum demir ilacı ama doktor bana kahvaltıdan 2 saat sonra al dedi. Aylardır da öyle kullanıyorum. Siz hep aç karnına almışsınız 🤔
edis22 Betusscc ferrum baska benim dedigim demir ilaci baska kizlar. Bende ferrumu normal gun ici iciyorum
Hamis63626 Ferrum kullanıyorum günde bi tane ac karna dedi günün hangi saati denk gelirse öyle içiyorum ben
edis22 Hamis63626 bende ferrumu gun icinde herhangi saatte iciyorum. Bu benim dedigim demir ilaci baska. Bu ac karnina iciliyor. Kapsul ve icinde yuvarlak toplar var
edis22 -Rapunzel- aynen. Benim demirim dusuk oldugu icin ferrum hafif kaliyor. Hatta hamileligimin basinda damardan almistim 😏
Fkurt edis22 gündüz aç karnına içiyordum ama aşırı mide bulantısı ve halsizlik yaptı ondan sonra geceye döndüm ben
Akira Demir ilaçları aç karna alınır yani yemeklerden 2 saat önce ya da 2 saat sonra. Mide sindirim yaptığı için boş olur ve emilim artar. İlacı portakal suyu ya da limonlu su ile de içebilirsiniz, daha etkili oluyor.