Aşırı derecede karın ve kasiklarimda baskı ve şiddetli ağrı var aynı şekilde dr ye gittim bişi yok dedi ama bu akşam yine çok sidetli ağrı var acaba yerleşme agrisimi ilk gebeliğim bu kadar şiddetli olmadı korkuyorum lütfen yaşayan varmı 5 haftalığım bu arada