Tubiiiiif Kendim tutmıcam ama eşime sahur hazırlıcam yat kalk ben cok zorlanıyorum tabi uyumazsam beklicem 😊
kayraninannesii Tubiiiiif evettt zaten geceleri zor uyuyordum bana da iyi oldu Nihat hocayı izlerken beklerim 34. Haftadan selamlar 🌼
Mrv135 Tubiiiiif Eşim uyudu şimdi evli ilk ramazanimiz ve normalde sahura uyanmaz, yer uyurdu ama işten gec gelince acikmisti yedi saat 3-4 gibi uyandirsam yer inşallah 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Tubiiiiif kayraninannesii Oy maşallah ben daha yolun başındayım 5+4 günlüm evet bende seviyorum sohbet dinleyerek beklemeyi zamanda geçiyor
Elisa_Esra04 Tubiiiiif senin en güzle uyku zamanların git uyu😅bana o zamanki uyku ve şimdiki aklım lazım valla sona doğru insan uyuyamıyod
kayraninannesii Tubiiiiif ben öğrendiğimde daha bir iki haftalık hamiştim allahım nasıl geçecek diyordum ama imanın oyle bir geçiyor ki anlamıyorsunuz bile 😢 şimdi son ayım diye içim bir buruk aynı bedense son ayımız insan cok değişik hissediyor
Tubiiiiif Elisa_Esra04 ay canım 11 sene bekledim mucizemi sağlıkla gelsin varsın beni uykusuz bıraksın 😊
Tubiiiiif kayraninannesii Ay canım Rabbim kurtarsın hayırlısıyla saglıklı al bebeğini kucana insanlar hamilelik dönmeni özlüyor diyorlardı dogrumuş😊 bende pazartesi bebegi görmeye gitcem kesemi görcez inşallah saglıklı oldunu duyarım dua et bana lütfen 🙏
Elisa_Esra04 Tubiiiiif yaa çok şükür bugüne ozman rabbim kucağına almayı nasip etsin çok ayakta durma elini yukarı yerlere uzatma hatta uzanınca ayaklarının altına iki yastık koy öyle uzan bebek iyice rahime yerleşsin ilk 3 ay çok riskli o yüzden çok dikkat et olurmu rabbim sana bağşlasın
kayraninannesii Tubiiiiif insallah görürsün canım benim içini ferah tut zaten 7. Haftada falan görünüyor bende oyle görmüştüm 🌸
Tubiiiiif Elisa058 bende tutmak istemiyorum hatta içim hiç rahat etmiyor sanki suç işliyorumuş gibi ama ilaç kullanıyor birde daha yeni pazartes doktora sorcam tur derse bende tutcam insallah
Merikooo Bende tutacam inşallah bugün doktora gittim sordum tıbben biz önermiyoruz diyanetin de fetvası var hamile kadınlar tutmaya bilir diye dedi ama tutacam dersende bir sıkıntı yok ddi ins dayana bildiğim kadar tutmak istiyorum
Aylinbzky34 _14.4 haftalığım midem aşırı kötü yanma yemek borusuna kadar baharat acı vs tüketmiyorum önerisi olan yazabilir mi lütfen 🥺