Kızlar merhaba ,Aralık ayında 8 haftalık bir düşük yaşadım ,bu ay içimden bir ses test yapmamı söyledi yaptım ve negatif , dünden beri de kahverengi akıntım ve kasık ağrım var ayrıca göğüslerim de şiş ayrıca adetime dokuz gün var sizce yerleşme kanaması olabilir mi