YasTIK2 Merhabalar gebelikte Ramazan şerbeti içilir mi?internetten araştırdım kafam karıştı canım da istiyor ama bişey olur mu siz ne diyorsunuz ? Haftadayım 🙏
Kelebekm YasTIK2 Ben BİM’in ramazan şerbetini içtim.Bir şey olmuyor.Canın çektiyse azıcık içmekten kimseye zarar gelmez.