Ben normal devlet hastanesine gidiyordum ama detaylı ultrasonu özelde çekildim oradaki doktorum fark etti daha sonra takipli olduğum devlet hastanesindeki doktorum fark etti beni derhal eğitim araştırma hastanesine yönlendirdi perinatoloji bölümüne gittim rapor verdi kendi doktoruna gidebilirsin takip edilecek denildi ve şuan 32+6 günlük olduk 34 haftalıkken gideceğim tekrar büyük ihtimalle