Irmm2816 babymoomss bendede var bata 6 gün var ama ne idrarda sıkıntı ne bi yanma bişey yaşamıyorum o yüzden enfeksiyon olduğunu sanmıyorum çünkü idrar yolu enfeksiyonu olduğum zaman yanmam olur ve daha yeşile yakın bi akıntım olur adet yaklaşıyor diye mi bilemedim bende
Mferideb babymoomss üşütüyor olabilirsiniz kullandığınız ilaçlarda yapıyo olabilir yada hormonal değişimlerden dolayı olabiliyomuş doktorum öyle söyledi
Glsm_94 Enfeksiyondur yanma ve kaşıntı eşlik ediyorsa mantar oluyormuş bol su içip sık iç çamaşırı değiştir kuru tutnaya özen göster geçiyor