Kaanmoms Kızlar selam. Daha önce narenciye sıkacağı kullanıyordum fakat bozuldu. Bu defa katı meyve sıkacağı almak istiyorum. Böyle posa bırakmayan su gibi meyve suyu çıkaran var mı bildiğiniz kullandığınız veya memnun kaldığınız? Helpp
minikkminik Tefal Invents 900 W Katı Meyve Sıkacağı https://www.hepsiburada.com/tefal-invents-900-w-kati-meyve-sikacai-p-MTTEFINVENTS?magaza=elektronikmarketimm&url_src=ios-product-detail Ben bunu kullanıyorum çok memnunum