Selam kizlar ben 35 haftalik gebeyim bir haftadir idrar yolumda yanma vardi bir gece hastahanede yattim enfeksiyondan oturu kanama oldu idrar yolunda ama gecmedi ya sanki daha kotu lavaboda kucuk abdestimi yaparken inanilmaZ yanio ve bebek haraket edince sanki rahime igne sokup cikariolar boyle bisy basina gelen oldumu yardim edin korkuorum ben bisy olacak diye