Umutluanne1 Merhaba arkadaşlar. 2 dir progesteronum düşük çıkıyor 1.3 lerde. Ve transferim erteleniyor bu durumu yaşayan var mı düşük çıkıp sonradan nasıl yükseldi ? Lucrin vuruldum bugün . Birde estrofem ve duphaston kullanacağım. Başına gelen var mı acabaaaa