Ruveyda_baskapan bende 2 defa bazı sorunlardan dolayı detaylı ultrasona girdim, erkek dendi. Ama değişirmi diye korkuyorum, aynen benim oğlumda ayakları hep açık maşAllah gelene gidene gösteriyor ultrasonda😅
Cinsiyyet sonradan değişiyor diye okudum, korktum)) ama karnım çıkmadığından, bebeğin haraketlerini hiss etmediğimden, fazla bir değişikliklerim olmadığından ve ilk hamileliğim olduğundan dolayı sanki bebek ultrasonun içinde ve ben ayda 1 kere gidip görüp geliyorum gibi hiss ediyorum bazen😅yani, karnımda değilmiş gibi. çok saçmaaa. Ama gerçekten bazen öyle hissediyorum)