Merhaba arkadaşlar 39+4 te normal doğum sancısı hafif şekilde varken doktora gttik ve nar sancı vardı açılma yoktu o yüzden eve geldim hastane çok yakın diye sancım artsın diye bn süpürge yaptım ve o an kanamayla birlikte suyum geldi acil şekilde hastaneye gittik ve bebek eşten ayrilmis diyerek acil sezeryana aldın ve 5 dk Ka geç kalsak bn ve Asel miram için çok geç olucakmis çok şükür kızımı kucağıma aldım Allah gönlümüze göre versin inşallah 🤲❤️