Tugceberil 37 haftadayım üç gündür özellikle arttı şikayetlerim darlanıyorum, çabuk yoruluyorum elin ayağım boşalıyor hissi ve de kalp atışım 100 üstü hep siz de de oldu mu normal midir üç gün sonra doktor randevum var ama burdan sizlere de sormak istedim
feyza0806 Tugceberil benimde olmaya başladı ama ben çok hareket halinde olup kendimi yorunca oluyo genelde dinlenirken pek yok