Busraaydiiin1 İlk hamileliğimde 3. Aydan sonra başlamıştım yavaş yavaş zaten karnımda geç çıkmıştı bitek göğüslerim çatlamıştı oda normal küçüktü bi anda büyütünce doğal olarak çatladı.. Şimdiki hamileliğimde 2. Aydan başladım yağlanmaya 😂😂 Ben bildiğim pehlivan gibiyim kaşındıkça yağ sürüyorum bol bol su içiyorum dhaa buna ramen çatlıyosada artık benlik bir durum yok 🤦🏻♀️🤷🏻♀️