sirinx96 benim de 30+4 ye tek seferlik bir damla şeklinde geldi bende şaşırdım ama arkası gelmedi şükür 🙏🏻 geldiğini fsrkettiğiniz anda göğüs ucunuzu elinizle kapatmanızı öneririm ağız sütü denilen şey bebek için çok önemli kimisi de aksın diye sıkıyor çok yanlış 😑