Selam kızlar geçenlerde 50 gr yüklemede açlık şekerim 70 içecekten sonra 162 çıktı doktorum Yüksek dedi ve 100 gr yükleme yapıp sonuçlarına bakalım ona göre bir yol izleyelim dedi gebelik şekerinin riskleri neler yaptırmassam nolur tecrübeli olanlar varsa paylaşırsa sevinirim