NefesBebek Niisa98 cok şükür diyelim bende de ayni :) Elhamdülillah yani sadece doktora gidiyorum bebeği görüyorum eve dönüyorum :) cok sukur çok şükür 🧿🧿🧿❤️😊
Edabykl Niisa98 benimde yoruldugumda bel ağrım var birde mide bulantim onun icinde prilam kullanıyorum o olmazsa yaşayamam 😂🙈 bazen hamile oldugumu unutuyorum ben burdan bildirim gelince hatirliyorum 😂
miniktirtilim Niisa98 11+4 Bulantilari prillam sayesinde birazcik iyi anlatiyorum ama onun dışında fazla ayakta kalirsam inanilmaz karin ve bel agrim oluyor. Birde uykusuzluk var basa bela :)
13-rayne-06 Bende bel ağrısı ve bulantı var. Bulantı için ilaç kullanıyorum o olmasa ne olurdu halim bi gün içmiyim dedin mahvoldum. 😊🥰🥺
Esra0156 12+3 baştan beri aşırı bulantı herşeyden tiksinme sürekli uyumak istiyorum bi ara su bile içemiyordum serum ilaçla ayaktayım baya kötü geçiyor inşallah bu ay biter düzelir
emne58913838 Ben de 11+5 im bulantılarım çok fazla hiçbir şey yapamıyorum bu durum daha ne kadar sürecek bilmiyorum 😔Prilam kullanıyorum ama pek faydası olmuyor