16 haftalıkım arkadaşlar bugun sancımdan dolayı doktora gittim adet sancısı gibi ama değil atıyorum hareket ederken bile ağrı olabiliyor doktor baktı ultrasondan idrar kültür istedi enfeksiyon olabilir diye sonuçlar 1 hafta sonra çıkıyor olan var sr mı ya böyle kimisi karnın genişlediği için diyor?