Bazı önemsiz genlerde pıhtılasma görüldü doktorum yinede vurun dedi ama 5 6 doktora danıştım biri kullan biri kullanmana gerek yok igneyi dedi önemli olan değerlerim normal dedi🙄 napcamı şaşırdım başlayıp bırakan varmı içinizde korkuyorumda 🙄 ama iğnede zor gereksizse yapmakta istemiyorum. 11 haftalık olduk.raporumu değerlerimi resim olarak atıcam aynı değerlere sahip olanlar varsa lütfen yazsın.igne oluyormusunuz.genetik doktoruda sizde pıhtılasma yok dedi 🙄 şaşırdım kaldım 🙄