Rabia_K Kızlar 35+5 haftalık hamileyim. Bacak içi ağrım çok fazla oluyor vajinada baskı var gibi yürüyemiyorum resmen aynı durumu yaşayan var mı
Eda_Esen Rabia_K Benim de oluyor bebek hareket ediyor diye pek ağrıyı sıkıntı etmiyorum kontrolüme daha var doktora galan gidersen bir şey öğrenirsen bana da yazar mısın lütfen doktorluk bir şey olabilme ihtimali varsa bende gideyim
Binnur81 Rabia_K bnmde olmuştu magnezyum wermisdi süt yoğurt ye demişti resmen donemiyorum yatakda oturduğum zaman kalkamiyodum
Rabia_K Eda_Esen Dün gitmiştim bir sıkıntı çıkmadı nst de sancımda çıkmadı haftaya tekrar gitmeyi düşünüyorum 🙄
Rabia_K Eda_Esen Normal diyorlar genelde bebek doğum kanalına iniyormuş ağrılar bu yüzden oluyor diye ama bakalım haftaya ne derse buraya yazarım tabi