Bayancorek Rabia344 17+2 yim. Bulantım falan yok ama düzenli besleniyorum tutmayacağım o yüzden. Telafi edilebilecek bir şey sonuçta riske atmak istemiyorum bebeğimi. Su tüketimi ve ilaç kullanımı da çok önemli malum.
Tubisss-im 8 haftam bitmek üzere ama tutmayacagım doktorlar önermiyor riski göze almak istrmiyorum bende ve 3 yaşında bir kızımda var çok hareketli onun peşinde koşturmakta çok zorlanıyorum o yüzden dogumdan 6 ay sonra kazasını yaparım inşallah