Nameless Bugün kontrole gittik 32+4 günlüğuz Doktorum 2 hafta geriden geliyor dedi 1.635 kg di normalde 2000 lerde olması gerekiyormus 10 gün sonraya tekrar kontrol verdi herşey de yiyorum çok şükür ama niye böyle oldu anlamadım böyle birşey yaşayan var mı 😔
Anneyimben22 Nameless doktorunuz demedi mi niye oyle olduğunu.. plasenta yaslanmasi vs birseyden bahsetmedi mi.
Guler123_ Nameless bana da geçen ay gittiğimde kilo bakımından 1 hafta geriden geliyor dedi bugün gittim sordum gene aynı geriden geliyor dedi bende devlete randevu aldım bı de oraya görüncem inşallah sizinde bizimde ciddi bir şeyimiz yoktur
Nameless Anneyimben22 plasenta iyi duruyor dedi geç döllenme olabilir dedi nst çekti bişey çıkmadı onda da bakalm 10 gun sonra belli olur ama canım sıkıldı genetik mi diye düşünmeye başladım ben de zayıfım zayifmisim
Nameless Guler123_ devlete 20 gün oluyor gideli orda da hicbisey demediler hep dedikleri genelde bana suyun biraz fazla ama sknti teşkil edecek kadar değil diye bugün de özeldeki Doktoruma gittik 4 hafta geriden gelince sknti olur dedi o yüzden kontrolde tutması gerekiyor dedi sebebini öğrenmek için
Nazlierdemir Benim de bebeğimin karın çevresi iki hafta geriden geliyor başından beri hep öyleydi 38+6 günlüğüz bugün 3000 gram dedi ultrasonda 36 haftalık çıkıyor karın çevresi. Bu değerin bizim için önemi yok kilosu da 3000 gram olmuş yeterli dedi