Kızlar çarşamba günü iğnemi oldum.Bu 4.defa yapıldı.Haftada bir yapılmamı söylemişti doktorum.Diğerleri kalçadan vuruldu hiç ağrı hissetmemiştim bile ilk gün dışında .Bu sefer hemşire karnın şiş hemşiresin deyip kalça ile diz arasında üst baldırıma vurdu.İğnenin ağrısı yapıldığı günden beri geçmedi .Bugün dizime indi ağrı .Hareket ederken çok ağrıyor .Normal mi kızlar iğne yanlış mı yapıldı acaba .?