Ebruliii45 aynı benimde öyleydi, çamaşırıma hiç geçmedi, sadece peçeteye geliyodu. İlaçları hala kullanıyorum. 9+2deyim bugün. İlk baştadığımda kesilmişti, bi hafta sonra tekrar oldu kahverengi. Sonrs rengi bej gibi bişe oldu. En sonunda fitil olarak kullanmsya başladım progestanı öyle kullanınca tamamen geçti. Şuan görünürde yok ama ultrasonda görünüyor. Doktor yerleşme kanaması endişe edilecek birşey yok dedi.