Meryem34 Suhus000 gerçek mi doktor öyle birşey demedi eğer gün boyu hiç hissetmez isen gel dedi 2 saat de birde çok bence yeni aylarda 😊
Suhus000 Meryem34 bn kendim sordum duvarda yazı vardı bebek hareketlerinde azalma hissedenler bilmem ne doktoruna die ben de dedim neye göre azalma hissetmemiz lazım die dördüm oda normali 2 satte on hareket dedi
Suhus000 Meryem34 valla o kadarını bilmiyorum ama heralde hareketleri hissettikten sonra içindir die düşünüyorum