Canım benim evlenmeden yıllar öncesinde oldu. Senin gibi internetten bakıp araştırmayı da akıl edemedim o zamanlar.
Fazla bekletmeden hemen doktora gitmelisin. Çünkü o şişlik vajinanın kayganlığını sağlayan sıvının dışarı atılamamasından dolayı oluşuyor. Ve o kanallar tıkanmaya devam ettikçe şişlik büyüyor, dışarıya doğru iltihap topluyor.
İki üç kez aynı acıyı çektiğim için yazmak istedim afedersin tuvaletimi yaparken acıdan ağlıyordum, o şişlik iltihap topladığında yürüyemeyecek hale geldim.
Uzun lafın kısası daha yeni fark ettiysen eğer doktora git ki bir an önce tedavisi neyse olmalısın
Geçmiş olsun şimdiden