Kesinlikle alın bebeğimde gaz problemi vardı gaz damlası kullandıktan sonra çok rahat çıkardı ama kusmukla karışık gaz çıkarıyordu yatarken de dahil ve dümdüz yattıgında burnundan geliyor süt bende başının altına kundaklık koyuyorum yüksek dursun diye şimdilik. Kesinlikle alınmalı