Seydanuurr4 Kızlar 18 haftalık hamileyim bir haftadır bebegimin hareketlerini hissediyordum tıp tıp atardı kayardı ama iki gündür bişey hissetmiyorum normal mi bu ?
Duyguuuu0 Seydanuurr4 dün gece ben ilk defa çok iyi hissettim ve sertti ne uzanabildim ne uyuyabildim sabaha kadar oturdum 😊 ama çok güzel bir duygu